Prekių pristatymo sąlygos

  • Prekes pristatysime su kurjerių tarnyba Jūsų užsakymo informacijoje nurodytu pristatymo adresu.

    Prieš pristatant prekes kurjeris Jūsų nurodytu telefonu suderins tikslesnį pristatymo laiką.

    Prekių pristatymas visoje Lietuvoje kainuoja 3.99 EUR.

    Perkant prekių už didesnę nei  120 EUR sumą, prekių pristatymas visoje Lietuvoje yra nemokamas, išskyrus į Kuršių Neriją. Dėl papildomai patiriamų persikėlimo bei ekologinių mokesčių, papildomai kainuoja 42 EUR.

    Prekių pristatymo metu Jūs privalote kartu su kurjeriu patikrinti siuntos būklę. Jums pasirašius sąskaitoje faktūroje arba krovinio važtaraštyje yra laikoma, kad siunta yra perduota.

    Pastebėję siuntos pažeidimą, Jūs siuntos turite nepriimti ir tai pažymėti siuntos važtaraštyje. Jums priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta perduota tvarkingai.

     

    Prekių grąžinimo sąlygos

     

    Jei Pirkėjas atsisako prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, kaip tai numato Taisyklių 3.2 p., prekė grąžinama Pardavėjui Pirkėjo sąskaita ir Pirkėjo už prekę sumokėti pinigai grąžinami per 15 dienų nuo Prekės grąžinimo dienos. Už transportavimo paslaugą sumokėti pinigai nėra grąžinami. Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos.
     

    Atsisakydamas pirkimo sutarties Pirkėjas apie savo apsisprendimą privalo pranešti Pardavėjui atsiųsdamas atsisakymo pranešimą elektroniniu paštu, nurodytu www. plautuve.lt interneto tinklapyje ir abipusiu sutarimu suderinti prekės grąžinimo laiką ir vietą.

    Prekės grąžinamos originalioje prekės ir siuntos pakuotėje kartu su prekės dokumentais (įskaitant PVM sąskaitą ir garantinį taloną, jei jis buvo pateiktas su preke). Grąžinant būtina pridėti originalią PVM sąskaitą faktūrą, jei Pirkėjas gavo ją su siunta.

    Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir (ar) tinkamai supakuota, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

    Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir (arba) buvo sugadintos ir (arba) prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

    Prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas turi apmokėti pirkėjas, iškyrus tuos atvejus, kai pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų. Pasitvirtinus gamybos pardavėjas apmoka grąžinimo (keitimo) išlaidas.